• 0

Klantenservice

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Stuur dan een e-mail naar klantenservice@dondejong.nl.

Ruilen & retourneren

Ik wil graag mijn product ruilen. Kan dat?

Een product afkomstig van deze webshop ruilen is uiteraard mogelijk. Gebruik hiervoor het retourformulier.

Een product kan binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden. Geef op het retourformulier duidelijk aan dat je het product wil ruilen met daarbij duidelijk aangegeven voor welk product en welke maat je het wil ruilen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, gaan we kijken of het gewenste product nog op voorraad is.

Indien het gewenste product nog op voorraad is, sturen wij het nieuwe product op. Indien het gewenste product niet meer op voorraad is, zullen we het betaalde bedrag van de bestelling terugstorten op je rekening. Via de productpagina is het mogelijk om te checken wanneer er een nieuwe voorraad verwacht wordt.

Let op: Het product mag alleen geruild worden als het product ongebruikt is, in goede staat verkeert en in de originele verpakking zit.

Ik wil graag mijn product retourneren. Kan dat?

Een product afkomstig van deze webshop retourneren is uiteraard mogelijk. Gebruik hiervoor het retourformulier.

Een product kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Graag adviseren we je om op het formulier de reden van retour aan te geven. Het retourformulier kun je met de retourzending meesturen.

Retourzendingen kunnen verstuurd worden naar:
Don de Jong Merchandise
P/a De Geerden 20
5334 LE Velddriel

Retourzendingen zijn voor eigen rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat Don de Jong Merchandise niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.

Bestelling

Wat is de levertijd?

Alle bestellingen afkomstig van deze webshop worden uiterlijk binnen 3 werkdagen geleverd, maar wij doen ons best om er voor te zorgen dat de meeste bestellingen de volgende dag al geleverd worden.

Mijn product bevat een beschadiging. Wat nu?

Helaas kan het soms gebeuren dat een product beschadiging bevat door een import-/transportfout. Indien je graag wenst het beschadigde product om te ruilen voor een nieuw product, vragen wij je om foto’s naar ons op te sturen van de beschadiging. Op deze manier kunnen wij kijken wat de schade is en aan de hand daarvan eventueel een volledig nieuw product (kosteloos) naar je versturen.

Echter zullen wij pas een nieuw product naar je toesturen zodra wij de retour (van het beschadigde product) hebben ontvangen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

Dit is helaas niet mogelijk, omdat wij werken met een geautomatiseerd magazijn. Hier is geen optie om bestellingen af te halen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan je bestelling gedurende het bestelproces te allen tijde wijzigen. Dit doe je eenvoudig in het totaaloverzicht van je winkelwagentje. Hier kun je aantallen wijzigen en/of items verwijderen. Zodra je bestelling succesvol is afgerond en je een bevestiging van ons hebt ontvangen, is de bestelling definitief en kun je deze niet meer wijzigen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze e-mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@dondejong.nl.

Ik heb geen track & trace-code ontvangen. Wat nu?

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze e-mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@dondejong.nl.

Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Ben je de eerste keer niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan komt de postbode het de volgende dag nogmaals proberen. Ben je wederom niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan brengt de postbode je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt. Hier kan je de volgende dag jouw pakket ophalen. Je pakket blijft voor maximaal 2 weken op deze locatie liggen.

Let op: Voor het ophalen van je pakket op een PostNL-afhaalpunt dien je een geldig legitimatiebewijs te laten zien.

Webshop

Ik kan bij een product geen maat kiezen. Wat nu?

De huidige voorraad is gekoppeld aan de webshop, dus als het product in jouw maat niet meer op de webshop staat, is het helaas uitverkocht. Het gebeurt af en toe dat bestellingen geannuleerd worden en dat die producten weer terug in de voorraad komen. Als producten in een winkelmandje niet worden afgerekend, komen de producten weer terug op voorraad. Soms vullen wij producten weer aan, blijf dus vooral kijken.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Het is mogelijk te betalen via iDeal, ING Home’Pay, Bancontact en PayPal.

Winkelmand

loader